Weź udział w największym wydarzeniu branży customer care
w Europie Środkowej z gwarancją wejścia!
Customer Care Festival to wydarzenie, w którym udział jest bezpłatny dla osób akredytowanych (tych, których zaakceptował organizator). Jeśli jednak chcesz mieć 100% pewność wejścia na teren wydarzenia - skorzystaj z gwarancji wejścia i ciesz się dodatkowymi profitami jak lunch, nagrania video i udział we wszystkich warsztatach!
Wybierz pakiet gwarantujący wejście!

pakiet BEZPŁATNY

0 PLN
  • wymagana akredytacja
  • kawa, herbata i ciastka
  • lunch
  • udział we wszystkich warsztatach
  • nagrania wszystkich prelekcji ze sceny głównej
  • certyfikat uczestnictwa
  • materiały pokonferencyjne
  • udział w wieczornej imprezie

pakiet PLUS

510 PLN
  • pełna gwarancja udziału
  • kawa, herbata i ciastka
  • lunch
  • udział we wszystkich warsztatach
  • nagrania wszystkich prelekcji ze sceny głównej
  • certyfikat uczestnictwa
  • materiały pokonferencyjne
  • udział w wieczornej imprezie
Pakiet PLUS to pewność, że otrzymasz wejściówkę na wydarzenie. Dodatkowo skorzystasz z bogatego menu restauracji na miejscu, otrzymasz nagrania video wszystkich prelekcji na scenie głównej i weźmiesz udział w tylu warsztatach, w ilu tylko będziesz chciał!
Pakiet premium to wszystkie benefity pakietu PLUS oraz dodatkowo udział w wieczornej imprezie integracyjnej.

pakiet EVENING

350 PLN
  • gwarancja wejścia drugiego dnia
  • udział w wieczornej imprezie