Zostań partnerem największego święta
obsługi klienta w Europie Środkowej!
Customer Care Festival to niepowtarzalna okazja spotkania nowych potencjalnych klientów. Na organizowanym przez nas wydarzeniu spotkasz nawet 700 reprezentantów najróżniejszych branż. Wszystkich ich łączy troska o najlepsze standardy obsługi klienta.
ważne

prezentacja oferty wśród managerów contact center z Polski, Ukrainy, Niemiec

kontakt z decydentami contact center in-house i outsourcing

ważne

kontakt z przyszłymi klientami (będącymi na etapie budżetowania lub wyboru rozwiązać CC)

budowanie wizerunku firmy jako merytorycznego i nowoczesnego partnera biznesowego

dostęp do bazy akredytowanych uczestników

ważne

możliwość wygłoszenia prelekcji i/lub udziału w debacie eksperckiej

ważne

możliwość zorganizowania dwugodzinnego warsztatu dla potencjalnych klientów

możliwość dystrybucji materiałów reklamowych wśród wszystkich uczestników festiwalu

Na Customer Care Festival spotkacie Państwo m.in.:

dyrektorów obsługi klienta i cyfrowej
transformacji

dyrektorów sprzedaży i marketingu

decydentów branży customer care
(in-house i outsourcing)

osoby mające pośredni wpływ na podejmowane przez zarządy decyzje

Wydarzenie - z uwagi na pandemię - realizowane w formie transmisji video w jakości FullHD z nowoczesnego studia telewizyjnego z jednym z największych w Polsce video-walli.

Uczestnicy festiwalu biorą udział w wydarzeniu ze swojego biura lub domu. Mogą dołączyć do aż 10 wirtualnych pokoi tematycznych. A to wszystko bezpłatnie dla nich!
Podczas dwóch dni trwania wydarzenia odwiedzi nas do 700 przedstawicieli branży customer care.
To największe wydarzenie branżowe w Europie Środkowej!

Formularz kontaktowy

Wypełnij poniższy formularz. Otrzymasz od nas dedykowaną i kompleksową ofertę wystawienniczą i partnerską.