Zostań wystawcą lub partnerem największego święta obsługi klienta w Europie Środkowej!
Customer Care Festival to niepowtarzalna okazja spotkania nowych potencjalnych klientów. Na organizowanym przez nas wydarzeniu spotkasz aż 500 reprezentantów najróżniejszych branż. Wszystkich ich łączy troska o najlepsze standardy obsługi klienta.
ważne

prezentacja oferty wśród managerów contact center z Polski, Ukrainy, Niemiec

bezpośredni kontakt z decydentami contact center in-house i outsourcing

ważne

kontakt z przyszłymi klientami (będącymi na etapie budżetowania lub wyboru rozwiązać CC)

budowanie wizerunku firmy jako merytorycznego i nowoczesnego partnera biznesowego

dostęp do bazy akredytowanych uczestników

ważne

możliwość wygłoszenia prelekcji i/lub udziału w debacie eksperckiej

ważne

możliwość zorganizowania dwugodzinnego warsztatu dla potencjalnych klientów

możliwość dystrybucji materiałów reklamowych wśród wszystkich uczestników festiwalu

Na Customer Care Festival spotkacie Państwo m.in.:

dyrektorów obsługi klienta i cyfrowej
transformacji

dyrektorów sprzedaży i marketingu

decydentów branży customer care
(in-house i outsourcing)

osoby mające pośredni wpływ na podejmowane przez zarządy decyzje

A1 - wolne
A2 - wolne
A3 - wolne
A4 - wolne

B1 - wolne
B2 - rezerwacja
B3 - wolne
B4 - wolne
B5 - wolne
B6 - wolne

C1 - zajęte
C2 - rezerwacja
C3 - zajęte
C4 - zajęte

D1 - wolne
D2 - wolne
D3 - wolne

Podczas dwóch dni trwania wydarzenia odwiedzi nas do 500 przedstawicieli branży customer care.
To największe wydarzenie branżowe w Europie Środkowej!

Formularz kontaktowy

Wypełnij poniższy formularz. Otrzymasz od nas dedykowaną i kompleksową ofertę wystawienniczą i partnerską.