Pomyśl o najlepszej obsłudze klienta jaką znasz...

A teraz usiądź w tym fotelu i dowiedz się, jak to zrobić!

Przygotowaliśmy dla Ciebie najbardziej inspirujące, bezpłatne wydarzenie roku branży customer care w Polsce. Dwa dni prezentacji, spotkań i networkingu w gronie 400 najlepszych specjalistów od obsługi klienta w kanałach zdalnych. Trzeci dzień to interesujące warsztaty z ekspertami i praktykami. Musisz z nami tu być!

* Dla dostawców rozwiązań do contact center obowiązują bilety wstępu.
niebieskifotel4

27 - 28 maja 2019 r.

Hotel Marriott Centrum, Warszawa

29 - 30 maja 2019 r.

Warsztaty i meet-upy

Do wydarzenia pozostało...

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
Wymagana wcześniejsza rejestracja.

Największe i najciekawsze

Ubiegłoroczna edycja wydarzenia zgromadziła około 300 praktyków branży customer care. Tym  razem będzie nas wszystkich znacznie więcej! Tegoroczna edycja to 400 gości i ponad 80 osób – reprezentujących wystawców.

Konferencja i wystawy

Festival w swoim zamyśle, to święto całej branży CC. Luźna atmosfera, wiele kuluarowych rozmów i porywających prezentacji w jednym miejscu. Jeśli jesteś praktykiem, nie może Ciebie tam zabraknąć. Tym bardziej, że udział jest bezpłatny…

Mocno praktyczne warsztaty

W ramach Festiwalu każdy z uczestników będzie mógł wybrać i wziąć udział w wielu  warsztatach i szkoleniach. Dla uczestników przygotowaliśmy ich całą gamę. Zobacz nasza propozycję!

Połączenie biznesu
i administracji publicznej

Customer Care Festival to jedyne, tak oryginalne połączenie tematyczne konferencji. W jednym miejscu spotykają się wszyscy praktycy związani z obsługą klientów w biznesie, outsourcingu i administracji samorządowej oraz publicznej.

Najświeższe inspiracje
i gotowe rozwiązania

Nasi prelegenci i trenerzy przez cały rok podglądają rozwiązania i pomysły w swoich firmach i firmach swoich klientów. Dzięki temu gwarantują, że prezentowane przez nich rozwiązania były już przetestowane w praktyce.

Stymulowany networking pozwalający na budowanie nowych kontaktów

W konferencjach o formacie festiwalowym najważniejszy jest nieformalny charakter i wymiana kontaktów. Dlatego – z myślą o naszych gościach – przygotowaliśmy rozwiązania stymulujące networking wśród uczestników, prelegentów i wystawców.

NASI PARTNERZY:

Najbardziej wyczekiwane wydarzenie roku 2019!

Wydarzenie, które łączy w sobie kongres, warsztaty, spotkania biznesowe i targi okraszone dużą dawką żywiołowości, spontaniczności i nieformalnego stylu. Takie połączenie daje uczestnikom niepowtarzalną okazje do wzbudzenia w sobie nieodkrytych pokładów kreatywności. Kreatywności, która tak bardzo potrzebna jest przy projektowaniu i budowaniu doskonałej jakości obsługi klienta.

Łukasz Wiktor
mBank

Krzysztof Guzikowski
Altar

Tomasz Filipowicz
Urząd Miejski w Gdańsku

Marcin Grabowski
Systell

Edyta Serownik
Allianz Polska

Bartosz Musiałowicz
mBank S.A.

Dawid Wójcicki
Voicetel
Communications

Justyna Jakubczyk
JustFullness