Najważniejsze święto obsługi klienta w Polsce!

Przygotowaliśmy dla Ciebie najbardziej inspirujące, bezpłatne wydarzenie roku branży customer care w Polsce. Dwa dni prezentacji, spotkań i networkingu w gronie 400 najlepszych specjalistów od obsługi klienta w kanałach zdalnych. Trzeci dzień to interesujące warsztaty z ekspertami i praktykami. Musisz z nami tu być!

27 - 28.05.2019 r.

Hotel Marriott Centrum, Warszawa

Karol Stępień

Deloitte Digital

Krzysztof Guzikowski

Altar

Tomasz Filipowicz

Urząd Miejski w Gdańsku

Łukasz Wiktor

mBank

Artur Chmielewski

AVAYA

 

 

Dawid Wójcicki

Voicetel
Communications

Anna Dąbrowska

Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Kamila Krawczyk - Strawińska

HILLWAY

Karol Bartkowski

ColdCalling.pl

Wojciech Glapa

Arteria S.A.

Najbardziej wyczekiwane wydarzenie roku 2019!

Wydarzenie, które łączy w sobie kongres, warsztaty, spotkania biznesowe i targi okraszone dużą dawką żywiołowości, spontaniczności i nieformalnego stylu. Takie połączenie daje uczestnikom niepowtarzalną okazje do wzbudzenia w sobie nieodkrytych pokładów kreatywności. Kreatywności, która tak bardzo potrzebna jest przy projektowaniu i budowaniu doskonałej jakości obsługi klienta.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, lecz wymagana jest wcześniejsza rejestracja.
* Dla dostawców rozwiązań do contact center obowiązują bilety wstępu.

Do wydarzenia pozostało...

29 - 30 maja 2019 r.

Warsztaty i meet-upy

Największe i najciekawsze

Ubiegłoroczna edycja wydarzenia zgromadziła około 300 praktyków branży customer care. Tym  razem będzie nas wszystkich znacznie więcej! Tegoroczna edycja to 400 gości i ponad 80 osób – reprezentujących wystawców.

Konferencja i wystawy

Festival w swoim zamyśle, to święto całej branży CC. Luźna atmosfera, wiele kuluarowych rozmów i porywających prezentacji w jednym miejscu. Jeśli jesteś praktykiem, nie może Ciebie tam zabraknąć. Tym bardziej, że udział jest bezpłatny…

Połączenie biznesu
i administracji publicznej

Customer Care Festival to jedyne, tak oryginalne połączenie tematyczne konferencji. W jednym miejscu spotykają się wszyscy praktycy związani z obsługą klientów w biznesie, outsourcingu i administracji samorządowej oraz publicznej.

Mocno praktyczne warsztaty

W ramach Festiwalu każdy z uczestników będzie mógł wybrać i wziąć udział w wielu  warsztatach i specjalnych spotkaniach – meet-up’ach. Dla uczestników przygotowaliśmy ich całą gamę.

Stymulowany networking pozwalający na budowanie nowych kontaktów

W konferencjach o formacie festiwalowym najważniejszy jest nieformalny charakter i wymiana kontaktów. Dlatego – z myślą o naszych gościach – przygotowaliśmy rozwiązania stymulujące networking wśród uczestników, prelegentów i wystawców.

Najświeższe inspiracje
i gotowe rozwiązania

Nasi prelegenci i trenerzy przez cały rok podglądają rozwiązania i pomysły w swoich firmach i firmach swoich klientów. Dzięki temu gwarantują, że prezentowane przez nich rozwiązania były już przetestowane w praktyce.

PARTNERZY WYDARZENIA