Opinie uczestników

To było coś!!!

Paweł K., Narodowy Fundusz Zdrowia

 

Wspaniałe wydarzenie, stanęliście na najwyższym poziomie.

Marta B., Weco Travel

Wydarzenie dostarczyło mnóstwo nowych inspiracji. Cieszy także w branży postępująca adaptacja rozwiązań AI. Do zobaczenia za rok!

Dariusz S., BOTWISE

 

Szeroki zakres poruszony na CCF, a wszystko to z perspektywy zadowolonego klienta.

BarTek S. Easy Payment Services

 

 

Ach co to był za dzień! Konferencja Customer Care, nowe wartościowe znajomości!

Justyna Z., Hillway

 

Bardzo dziękujemy (…) za możliwość wystąpienia na najlepszej konferencji, na jakiej byliśmy. To było niesamowicie wartościowe wydarzenie. Liczymy na więcej.

Voicetel Communications

 

Pierwsze wystąpienie i pierwsza inspiracja! (…) Dawno nie widziałam tak żywiołowo reagującej publiczności!

Kamila P., PZU

 

Super wydarzenie!

Łukasz W., mBANK

Udział w niniejszym wydarzeniu był dla mnie ogromną satysfakcją!

Małgorzata K., PKO Bank Polski

Doskonała atmosfera! Do zobaczenia w przyszłym roku!

Adrian P., Makeitright

 

Gratuluję i dziękuję za fantastyczną organizację Festiwalu Customer Care. Jestem przekonany, że zdobyte doświadczenie i nawiązane kontakty pomogą mi w budowie docelowego modelu obsługi klienta w mojej firmie.

Mateusz G., Ista Polska

 

Jako lider obsługi klienta, nie mogło nas zabraknąć na jednym z największych wydarzeń tego typu w Polsce.

Teleperformance Polska

 

Customer Care Festival pełen inspiracji i ciekawych rozmów.

AVAYA Poland

 

Gratulacje dla organizatorów!

Angelika, Axium

 

Świetna sesja w wykonaniu dr. Grzegorza Zarzecznego w ramach drugiego dnia Customer Care Festival o tym jak upraszczać język urzędowy w relacjach z Klientami.

Arkadiusz M., Tauron