DOŁĄCZ DO UCZESTNIKÓW

Zarejestruj się jako uczestnik Customer Care Festival 2021!
Aby dołączyć do grona uczestników festivalu wypełnij formularz zgłoszeniowy.

     
     
    O Twój prywatny e-mail prosimy, gdyż z doświadczenia wiemy, że nasze e-maile potrafią trafiać do skrzynki jako SPAM. Dzięki temu mamy większą pewność, że wiadomości w sprawie Twojego udziału w CCF2021, do Ciebie docierają.


    Jeśli w sprawach organizacyjnych mamy kontaktować się z kimś innym - wpisz poniżej jego dane.


     
    Zapoznałam/em się z treścią regulaminu udziału w festivalu i akceptuję jego treść.*
    Zapoznałem się z Polityką prywatności festivalu.*
    Wyrażam zgodę na udostępnienie przez organizatora moich danych teleadresowych, włącznie z otrzymywaniem od organizatora i partnerów informacji marketingowych na podany adres e-mail i/lub numer telefonu. Jednocześnie jestem świadomy/a możliwości zmiany lub usunięcia danych w każdej chwili.*

    Do wzięcia udziału zapraszamy:
    managerów działów obsługi klienta
    Uważmy, że to właśnie managerowie zajmują się wyznaczaniem celów dla zespołów zajmujących się obsługą klienta. Dlatego wydarzenie to jest doskonałym miejscem na poszukiwanie inspiracji.
    kreatorów doskonałej jakości obsługi klienta
    Festival to także święto kreatorów doskonałej jakości obsługi klienta. W święcie powinni więc wziąć udział nie tylko twórcy procedur, ale także Ci, którzy owe procedury realizują!
    poszukujących inspiracji
    W zderzeniu się z codziennymi wyzwaniami często sięgamy po okazje mogące nas zainspirować. CCF to kolejna taka okazja, która pozwala na podejrzenie od kuchni rozwiązań innych!